Παρουσιάζουμε Τα Κοσμήματα μου

Τα Κοσμήματα μου
http://kosmimatamoy.blogspot.com/

Το παρόν ιστολόγιο έχει σαν σκοπό να δείξει στους αναγνώστες του διάφορες ιδέες και
τρόπους στην κατασκευή κοσμημάτων φτιαγμένων στο χέρι!
Τα κοσμήματά μου είναι φτιαγμένα με μέταλλο αλπακά, μπρούντζο και χαλκό καθώς
επίσης και κοσμήματα με σύρμα, με ασήμι ,με χάντρες ,πέτρες , και κοσμήματα με
υφάσματα, κορδέλες, και κλωστές. Ακόμα πολλά κοσμήματα τα φτιάχνω με την μέθοδο
του υγρού γυαλιού ή της εποξικής κόλλας. Υπάρχουν επίσης κοσμήματα που τα
φτιάχνω με σύρμα και καλάι ή κάποιες άλλες καρφίτσες κουκλάκια από σύρμα.
Εκτός από κοσμήματα φτιάχνω και μπρελόκ με τα ίδια υλικά που φτιάχνω και τα
κοσμήματα μου αλλά και καπνοθήκες.
Σε αυτό το ιστολόγιο, έχω ανεβάσει και περιγράψει πώς να κάνεις τσάντες από
διάφορα υλικά όπως σουπλά ή πλαστικοποιημένο χαρτί καθώς επίσης έχω δείξει
και διάφορες χειροτεχνίες άλλα και κάποιες αναπαλαιώσεις επίπλων.
Ακόμα φτιάχνω και χειροποίητες μπομπονιέρες από αλουμίνιο αλλά και χειροποίητες
λαμπάδες με κοσμήματα και κορδέλες.
Τα κοσμήματα μου άλλα και όλες τις χειροτεχνίες τα συσκευάζω σε διάφορα κουτάκια ή
σακουλάκια τα οποία τα στολίζω με διάφορα υλικά.

Στο blog μου έχω τις ετικέτες-album για πιο εύκολη χρήση:
Αναπαλαίωση επίπλωνβίντεοΒραχιόλιαΔαχτυλίδιΚαπνοθήκεςΚαρφίτσες
κολιέΛαμπάδεςΜέταλλαΜπρελόκ Παιδικά κοσμήματαΣετ κοσμημάτων
σκουλαρίκιΣκουλαρίκια κρίκοιΣκουλαρίκια με υγρό γυαλί ή εποξική κόλλα
ΣυσκευασίεςΤσάντεςΧειροποίητες μπομπονιέρεςΧειροτεχνίες
Όπως επίσης και την παρουσίαση κοσμημάτων με το picasaweb.google.com
https://picasaweb.google.com/home
Οι αναγνώστες μου μπορούν να με ρωτήσουν διάφορες απορίες ή συμβουλές και να
τις συζητήσουμε μέσο email kosmimatamoy@gmail.com

Μία δημιουργία της Θωμαής Πέτρα

Thomi Petra

http://kosmimatamoy.blogspot.com/

Σχολιάστε